loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 141 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر معروفی به نام من و ببخش با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
(ترانه و آهنگ : مرجان کندی / تنظیم : سعید جودی ، مسعود جهانی /میکس و مسترینگ : مسعود جهانی)


————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Amir Maroofi – Mano Bebakhsh

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Amir Maroofi – Mano Bebakhsh

—————————————–

متن آهنگ امیر معروفی به نام من و ببخش

تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش

غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری

شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی از هم جدا.کردنمون

دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش

منو ببخش

منو ببخش

اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی

اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی

برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری

اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری

 —————————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,260
  • بازدید ماه : 2,757
  • بازدید سال : 55,592
  • بازدید کلی : 1,618,055