loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 215 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز از کتابخوانهایی هستید که حتی در موبایل خود کتابها و رمان های زیادی را قرار داده اید تا در وقت خود از آنها استفاده نمایید ، نیاز به نرم افزاری که بتواند فایلهای PDF را اجرا کند نیز در موبایل شما احساس خواهد شد. به همین دلیل این بار در سایت کلیک کن نرم افزار Adobe Reader را برای همه گوشیهای موبایل و سیستم عاملهای جاوا ، آندروید ، سیمبین و آیفون (iOS) آماده کرده ایم. امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

javadsd بازدید : 226 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زيباي تمام گره ها در جیب شما برای اندروید

گره زدن یکی از مواردی است که بهتر است آن را کاملا بلد باشید. گره هایی که ما بلد هستیم به چند نمونه ساده محدود شده اند اما می توان با استفاده از این نرم افزار گره های بیشتری را یاد گرفت. نرم افزار مفید و پرکاربرد Knots 3D نحوه بستن انواع گره ها را به صورت 3D آموزش می دهد. این برنامه دارای آموزش 80 گره متفاوت است که در جهت های مختلف برا شما قابل نمایش است.

javadsd بازدید : 194 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زيباي پشتیبان گیری از برنامه های تلفن همراه برای اندروید

یکی از مهمترین کارهای که باید در مورد تلفن همراهتان انجام دهید گرفتن نسخه پشتیبان است که به شما کمک می کند تا اطلاعاتتان را همیشه به صورت ذخیره داشته باشید. امکانات این برنامه پشتیبان گیری و بازیابی فایل ها به صورت دسته ای و گروهی برای هدر رفتن کمتر زمان، مرتب سازی برنامه ها بر حسب نام و تاریخ نصب و اندازه، امکان پاک کردن سریع برنامه، نمایش مقدار حافظه استفاده شده، پشتیبان گیری از نسخه های چندگانه برنامه ها، جستجوی برنامه از مارکت گوگل و بازیابی لینک برنامه ها، امکان ارسال فایل apk از طریق ایمیل، پشتیبانی از App2SD و امکان به اشتراک گذاری لینک های مارکت است.

javadsd بازدید : 193 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زيباي کنترل موس و کیبورد برای اندروید

این برنامه جالب به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم بیسیم به کامپیوتر متصل شوید و با کمک آن موس و کیبور خودتان را کنترل کنید. این برنامه می تواند در زمانی که شما موس و یا کیبوردتان خراب شده است به شما کمک کند و این روزها به یکی از برنامه هیا پرفروش تبدیل شده است.

javadsd بازدید : 217 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 ROEHSOFT RAM Expander (SWAP) 2.16 دانلود برنامه افزایش رم-اندروید

ROEHSOFT RAM Expander (SWAP) v2.16 Patched یک برنامه بسیار مفید برای صاحبان دستگاه های اندروید است. آیا RAM دستگاه اندروید شما کافی نیست و حافظه بسیار کم است؟ شما می توانید از کارت SD خود برای گسترش حافظه کار استفاده کنید! یک مدیر حافظه که زندگی شما را آسان تر از آن که فکر می کنید می سازد.

javadsd بازدید : 223 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زيبايافزایش کیفیت دوربین تلفن همراهSnap Camera HDR-اندرويد

Snap Camera HDR یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش کیفیت دوربین گوشی هوشمند در حالت های عکس برداری و تصویر برداری است.

javadsd بازدید : 164 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 Snapdragon™ BatteryGuru 2.2.3 دانلود نرم افزار افزایش عمر باتری-اندروید

Snapdragon™ BatteryGuru v2.2.3 نرم افزار محافظ عمر باتری است که عملکرد باتری را بهبود می بخشد. این برنامه برای گوشی ها یا تبلت های مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ساخت شرکت کوالکام می باشد. این برنامه می تواند اندروید را مجبور کند تا اپلیکیشن های مختلف بر طبق عادات شما رفرش شوند و نه بر اساس برنامه زمانی خودشان. همچنین با مدیریت وایفای و سینک خودکار عمر شارژ بیشتری را با این برنامه خواهید داشت.

javadsd بازدید : 239 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 Sygic: GPS Navigation 13.4.2 نرم افزار مسیریابی شهرهای ایران-اندروید

Sygic: GPS Navigation & Maps v13.4.2 نرم افزاری است که رتبه بیشترین میزان دانلود مسیریابی آفلاین را از آن خود کرده است. با بیش از 30.000.000 بار دانلود در سراسر دنیا، Sygic را محبوب ترین برنامه ناوبری GPS کرده است.

javadsd بازدید : 176 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 Memory Booster (Full Version) 5.9.3 تقویت رم و حافظه-اندروید

Memory Booster (Full Version) v5.9.3 یک نرم افزار قدرتمند برای تقویت حافظه(memory) و رم(RAM) است که برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید طراحی شده است. Memory Booster دارای امکانات کاربردی مختلف نظیر تقویت حافظه، defrag کردن حافظه، نمایش دقیق وضعیت آن، حذف فایل های بیهوده به جهت آزاد کزدن فضا و … می باشد. گزارش و مانیتور لحظه ای وضعیت حافظه، تنظیم سطح عملکرد، تقویت حافظه با یک کلیک میانبر، تقویت خودکار در پس زمینه، محافظت در برابر کرش شدن سیستم اندروید و بسیاری از امکانات دیگر در این نرم افزار وجود دارد.

javadsd بازدید : 189 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فوق العاده زیبا براي فوتبال دوستان -اندروید-ویندوز فون

این برنامه بیش از 100 لیگ و جام معتبر دنیا از جمله بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، جام باشگاه های اروپا، جام جهانی و… را به همراه گزارش زنده از بازی، نتایج آن، زمان بازی ها، ترکیب تیم ها و بسیاری از موارد دیگر را برای شما نمایش می دهد.

javadsd بازدید : 167 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 Android Tuner 1.0 RC 2 دانلود نرم افزار مدیریت و کنترل اندروید

Android Tuner v1.0 RC 2 یکی از جامع ترین ابزارها برای صرفه جویی در مصرف باتری، بهینه سازی، پشتیبان گیری، افزایش امنیت و نظارت بر دستگاه اندروید می باشد. این برنامه که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کنترل و نظارت موجود برای اندروید است، نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد اما برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است. مدیریت دستگاه، مرور فایل ها، مدیریت برنامه ها، مدیریت شبکه، Task manager، کنترل سیستم، نظارت بر سیستم، نوار ابزار اطلاع رسانی، ویجت های قابل تنظیم، مشاهده Log های سیستم، شبیه ساز ترمینال و ویرایشگر اسکریپت و … از دیگر امکانات این برنامه هستند.

javadsd بازدید : 155 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودنرم افزار فوق العاده زیبا FPse for android 0.11.122 اجرای بازی های پلی استیشن 1برای اندروید

FPse for android v0.11.122 سریعترین و سازگار ترین شبیه ساز PSone (پلی استیشن 1) برای دستگاه های اندروید است. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن Image بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی می کند.
FPse قادر به ارائه(render) بازی های PSone در وضوح بالا با استفاده از OpenGL و گرافیک فوق العاده می باشد.

javadsd بازدید : 173 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

jetAudio Music Player Plus 3.9.1 دانلود نرم افزار پخش موسیقی-اندروید

jetAudio Music Player Plus v3.9.1 Patched + AM3D Full یک موزیک پلیر قدرتمند با امکانات فراوان نظیر اکولایزر Wide، Reverb، تقویت باس، 10/20 باند گرافیکی و … می باشد. نرم افزار jetAudio ویندوز دارای بالاترین امتیاز و بیشترین تعداد دانلود در بین نرم افزارهای مدیا پلیر در وب سایت CNET.COM می باشد که شرکت سازنده این برنامه نسخه موبایل این نرم افزار را نیز منتشر کرده که با استقبال زیادی همراه شده است و شما می توانید صدایی با کیفیت بالا را در گوشی اندروید خود داشته باشید.

javadsd بازدید : 391 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 Root Uninstaller Pro 5.4 دانلود نرم افزار حذف برنامه های سیستمی-اندروید

Root Uninstaller Pro v5.4 یک ابزار بسیار سریع و ساده برای حذف برنامه های سیستم و برنامه های معمولی اندروید می باشد. از قابلیت ها این نرم افزار می توان حذف نرم افزارهای سیستمی، فریز کردن نرم افزار، پشتیبان گیری از برنامه ها و … اشاره کرد. با این برنامه به طور مثال می توانید پلیر پیش فرض، مرورگر پیش فرض و … موجود در دستگاه اندروید خود را حذف کنید. پشتیبان گیری از برنامه ها و بازگردانی آن ها، قابلیت قفل برنامه ها جهت عدم ایجاد تغییرات در آن ها، پاک کردن اطلاعیه ها، مخفی سازی برنامه ها، نصب مجدد برنامه و بازی ها، پاکسازی سریع، قابلیت انتخاب همگانی، دسته بندی برنامه و بازی و … از ویژگی های این برنامه می باشد.

javadsd بازدید : 183 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 Status Bar Mini PRO 1.0.111 دانلود نرم افزار سفارشی سازی نوار وضعیت-اندروید

Status Bar Mini PRO v1.0.111 برنامه ای برای سفارشی سازی نوار وضعیت گوشی آندروید است. نوار وضعیت اصلی آندروید چندان خوب و کاربردی نیست اما این برنامه به شما کمک می کند که تغییرات زیادی مانند افزودن تاریخ در فرمت های گوناگون، میزان باتری، دما، حافظه در دسترس RAM و CPU را در نوار وضعیت ایجاد کنید. دسترسی سریع به این اطلاعات نیز به آسانی امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید سایز فونت، رنگ، موقعیت، شفافیت و طرح را تغییر دهید.

تبلیغات

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,198
  • بازدید ماه : 4,171
  • بازدید سال : 57,006
  • بازدید کلی : 1,619,469