loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 173 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازي "پرش با اسکی" Ski jumping 2014 برای جاوا

با توجه به آغاز المپیک زمستانی سوچی، دریچه یک بازی جذاب و هیجان انگیز از رشته های المپیک زمستانی را برای شما آماده کرده است. در این بازی Ski jumping 2014 شما به عنوان به یک ورزشکار پرش با اسکی ظاهر می شوید و وظیفه دارید با تمام سرعت روی سکوی پرش حرکت کنید و با کنترل خود سعی کنید مسافت بیشتری را پرواز کنید. مبنا برای پیروزی و قهرمانی در این رشته ورزشی پرواز مسافت بیشتر است، پس برای قهرمانی باید بیشترین مسافت را پرواز کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده جذاب، مسابقات متعدد، وجود سطوح مختلف و ... اشاره کرد.

javadsd بازدید : 177 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای مشت آهنینFist Of Steel - جاوا

بازی جذاب و هیجانی مشت آهنین  Fist Of Steel در نسخه پلتفرم جاوا در دسترس شماست. هرج و مرج شده است, دنیا را هرج و مرج فرا گرفته است. خیابان های شهر شلوغ, کثیف و بوی مرگ تمام شهر را گرفته است. مشت آهنین تنها کسی است که می تواند آرامش را به شهر بازگرداند. شما به مشت آهنین کمک می کنید تا با رهبران خلفکار به مبارزه بپردازد و پیروز شود. در نظر داشته باشید که نسخه جاوا بازی مناسب با رزولوشن های ( 240x320, 320x240, 240x400, 360x640, 128x128, 128x160, 176x208 ) می باشد.

javadsd بازدید : 225 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازیپنگوئن های یخ زده را نجات دهیدFrozen penguin 2 جاوا

\"\"

Frozen penguin 2 یک بازی ساده و هیجان انگیز برای پلتفرم جاوا است، در این بازی شما باید برای نجات دوستانتان سعی کنید، جان خود را به خطر بی اندازید و  مهارت تیراندازی تان را نشان دهید. شاید انجام این کار در نگاه اول بسیار ساده و راحت به نظر  برسد، اما این طور نیست و برای مورد اصابت قرار دادن پنگوئن های یخ زده باید دارای مهارت بالایی باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل متعدد، داستان هیجان انگیز، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید، زیرا بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

javadsd بازدید : 121 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی بازي موتور سواري Motocross Trial Extreme

بازي موتور سواري Motocross Trial Extreme يکي از سرگرم کننده ترين و تماشايي ترين بازي هاي موتور کراس است که شما در آن امکان انتخاب انواع حالت هاي بازي و همچنين قابليت سفارشي سازي موتور خود را داريد تا از مسابقه و پرش در کوه هاي پوشيده از برف و يا شهرهاي ديدني لذت ببريد.

javadsd بازدید : 151 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی باشگاه نیمه شب برای جاوا

در خیابان های شهر با نهایت سرعت رانندگی کنید، در ابتدا خودرو شما جیپ است که با عبور از مراحل گزینه هایی بیشتری برای انتخاب خودرو دارید.

javadsd بازدید : 119 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

این بازی Wolf and Eggs یکی از اعتیاد آورترین بازی های موجود برای پلتفرم جاوا است، در این بازی یک گرگ خاکستری وظیفه دارد از اصابت تخم مرغ ها به زمین جلوگیری کند و آن ها را در یک سبد جمع آوری کند. بازی دارای گرافیک، انیمیشن و موسیقی متن بسیار جذابی است، این ویژگی ها سبب محبوبیت آن شده اند. بازی دارای حالت های مختلفی از سختی است، که هر چه بازی سخت باشد شما باید سرعت عمل بیشتری در جمع آوری تخم مرغ ها داشته باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از صفحه نمایش های لمسی، امکان ذخیره سازی بازی، محیط گرافیکی زیبا و ... اشاره کرد.

javadsd بازدید : 165 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

بازی "مرد عنکبوتی" برای پلتفرم جاوا

در این بازی شما در نقش مرد عنکبوتی ظاهر می شوید و وظیفه دارید که از شهر و مردمان آن مراقبت کنید، البته مراقبت از شهر کار آسانی نیست زیرا موجودات خطرناک و قدرتمند به شهر حمله می کنند و درگیری سختی میان شما و آن ها رخ می دهد و پیروزی در این مصاف بسیار دشوار است. با پیروزی در مقابل موجودات به قهرمان شهر تبدیل می شوید!

javadsd بازدید : 151 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

بازی "عصر یخبندان" برای پلتفرم جاوا

در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی عصر یخبندان را داریم. جهان در حال نابودی است و منابع غذایی به شدت کاهش یافته اند، باید سعی کنید با مدیریت صحیح خود شرایط را برای ادامه حیات سایر حیوانات محیا کنید. شما در بازی Ice age village در نقش یک مامور ظاهر می شوید و وظیفه دارید سایر حیوانات را از خطر انقراض نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده زیبا از شخصیت های انیمیشن عصر یخبندان، داستان جذاب و هیجان انگیز، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.

javadsd بازدید : 150 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

گربـــه سخنگو اینبار برای جـــاوا

گربه سخنگو نام یک بازی سرگرم کننده برای گوشی های همراه است که گربه این بازی با تقلید از صدای شما می تواند اوقات خوب و شادی را فراهم کند.

javadsd بازدید : 161 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Fruit Mania  بازي براي جاوا

سبک بازی شبیه بازی معروف و با گرافیک Fruit Ninja است. در این بازی شما باید میوه ها را تکه تکه و امتیازات لازم را جمع آوری کنید ! همچنین مواظب بمب ها هم باشید!

تبلیغات

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 993
  • بازدید ماه : 3,966
  • بازدید سال : 56,801
  • بازدید کلی : 1,619,264