loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 135 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود درایور جدید کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce 334.89 WHQL Final

افزایش کیفیت و کارایی پردازنده گرافیکی شما با بروز رسانی درایور


جدیدترین ورژن درایور کارت های گرافیک چیپست انفورس شرکت انویدیا منتشر شد که میتوانید آن را با لینک مستقیم از سایت دوستی ها دانلود کنید.

چنانچه میخواهید از کارت گرافیک خود نهایت کیفیت و کارایی را دریافت کنید، نصب و بروز کردن درایور آن اکیدا توصیه میشود.

javadsd بازدید : 207 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 27.0 Final

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنت


محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.

javadsd بازدید : 175 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فضای رایانه از فایل های بیهوده پاک کنید System Cleaner-کامپیوتر

با استفاده از نرم افزار System Cleaner فایل‌های بیهوده را از سیستم پاک کنید تا سرعت رایانه شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت‌های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل‌ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزارهایی را که می خواهید حذف کنید می توانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.

javadsd بازدید : 208 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

تقویم خورشیدی سال ۱۳۹۳ در فرمت PDF و شامل مناسبت های رسمی کشور ایران. این تقویم بدست شورای مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک در دانشگاه تهران هرساله تهیه و آماده می شود. زمان تحویل سال ۱۳۹۳ جلالی به ساعت رسمی ایران، ساعت ۲۰ و ۲۷ دقیقه و ۷ ثانیه روز پنجشنبه ۲۹ اسفند میباشد. در ادامه مطلب می توانید نسخه کامل این تقویم را در ۱۴ صفحه در یک فایل زیپ دریافت نمایید.

javadsd بازدید : 111 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

XyPlorer نرم افزاری قوی جهت جایگزینی Windows Explorer میباشد. Xyplorer برای مدیریت فایلهای شما و دسترسی به درایوها ابزاری نیرومند است که با امکانات بیشترخود نسبت به ویندوز اکسپلورر، میتواند بجای آن در سیستم شما مورد استفاده قرار بگیرد. امکانات خوب این نرم افزار باعث خواهد شد تا بعداز یکبار استفاده از آن دیگر به اکسپلورر ویندوز برای مرور فایلها و فولدرها باز نگردید!

javadsd بازدید : 145 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Unknown Device Identifier برنامه ای مفید به منظور شناسایی قطعات ناشناخته توسط ویندوز می باشد. در ویندوزهای نسخه ۷ و ۸ بسته های درایوری موجود است که در هنگام نصب ویندوز تمام قطعات را بطور اتوماتیک شناسایی نصب می کند. اما هنگامی که قطعه ای شناخته نشود دردسر بزرگ آغاز خواهد شد! شما حتی به کمک بخش شناسایی سخت افزار نیز نخواهید توانست قطعات شناخته نشده را تشخیص دهید. Unknown Device Identifier ابزاری عالی برای کمک به شما در چنین مواقعی است. این نرم افزار با اسکن قطعات کامپیوتر اطلاعات کاملی از جزئیات سخت افزار به کاربر خود ارائه می نماید.

javadsd بازدید : 111 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Zoom Player یکی از قویترین و منعطف ترین پخش کننده های صوتی و تصویری برای ویندوز می باشد. با استفاده از فناوری پخش هوشمند به کار گرفته شده در این محصول، می توان فرمت های بیشتری را با کارایی بالاتر و دردسر کمتر پخش نمود. واسط کاربری تمام صفحه Zoom Player اجازه دسترسی آسان به Media Library ، File Browsing ، Playlist ، Color Control ، Audio Equalizer ، Bookmarks ، Play History و بسیاری قابلیت های دیگر را فراهم می نماید.

javadsd بازدید : 124 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 947
  • باردید دیروز : 845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,792
  • بازدید ماه : 6,656
  • بازدید سال : 59,491
  • بازدید کلی : 1,621,954