loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 210 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید Danse Macabre: The Last Adagio Collector’s Edition

با لینک مستقیم و گرافیک زیبا در سبک Hidden Object


خواهر شما برای شرکت در بزرگترین عملکرد زندگی خود، شما را برای شرکت در یک مراسم رقص دعوت میکند. او به شما میگوید که پس از ملاقات او در این مراسم رقاصی، هرگز او را نخواهید دید! چه اتفاقی در این شب سرنوشت ساز قرار است بیافتد که اون این حرف را به شما زده است؟ آیا ارواح او را مجبور به این کار کرده اند؟ شما باید از خواهرتان در مقابل نفرین ده ساله ارواح محافظت کنید و مانع از آسیب رسیدن به او شوید و این کار تنها با حل معماهای نهفته در بازی خواهد انجام خواهد بود.

javadsd بازدید : 296 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج کانتر استریک نسخه اصلی 1.6کامپیوتر

کانتر استریک یکی از معروف تزین بازی های تحت ویندوز است .این بازی مهیج با تنوع بالا در اسلحه و نقشه ها این امکان را به شما میدهد تا در یک بازی گروهی با دوستانتان مهارت خود را در بازی های اکشن به نمایش بگذارید.

javadsd بازدید : 169 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبای میوه قاچ کردنFruit Ninja-کامپیوترواندروید

در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.

javadsd بازدید : 227 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی زیبا و کم حجم قاچاق انسان Smuggle Truck

این بازی بر اساس فیزیک رانندگی می باشد که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید ماشین، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود. شما در این بازی مهیج، نقش یک قاچاقچی انسان را دارید.

javadsd بازدید : 145 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/d028950_Metal-Gear-Revengence-pc-cover-small.jpg

 

Metal Gear Rising: Revengeance

 

را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

javadsd بازدید : 229 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/j38960_Batman-Arkham-Origins-pc-cover-small.jpg

 

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

javadsd بازدید : 123 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/k411216_Dementium-II-HD-pc-cover.jpg

 

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

 

Dementium II HD PC-RELOADED

javadsd بازدید : 137 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/x179618_Final-Fantasy-VIII-pc-cover.jpg

 

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

 

Final Fantasy VIII PC-iNLAWS

javadsd بازدید : 322 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

 

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

 

http://www.upiha.com/uploads/u42544_ins-Creed-IV-pc-cover-small.jpg

 

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

javadsd بازدید : 245 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/q542984_Condemned-criminal-minds-pc-cover-small.jpg

 

استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قویبه عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه وکنسول و و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

javadsd بازدید : 199 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/z287327_Call-of-Duty-Ghosts-pc-cover-small.jpg

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است

توضیحات کامل درادامه مطلب

javadsd بازدید : 114 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

در بازی Farm 2 به جای یک کشاورز قرار می گیرید و به توسعه مزرعه خود می پردازید. شما محصول های زراعی گوناگونی را میکارید و سپس آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. پس از مدتی کارهای شما افزایش می یابد چرا که نیازهای مردم بیشتر شده و شما می بایست دامنه تولیدات خود را افزایش دهید و مواد غذایی بیشتری مانند پنیر، بستنی، کیک و… را به مغازه ها بفروشید. این بازی به صورت پرتابل بوده و برای اجرای آن نیازی به نصب ندارید.

http://www.upiha.com/uploads/x95553_Farm-2.jpg

javadsd بازدید : 203 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

http://www.upiha.com/uploads/k049628_mzl.tflkecfm.800x500-75-300x187.jpg

بازی هیجان انگیز مزرعه داری با شیاهت بسیار زیاد به مزرعه داری واقعی با گرافیک بسیار عالی و زیبا نسبت به بازی های مشابه است، در این بازی شما باید یاد بگیرید که چگونه برای چر خاندن یک مزرعه   چراندن گاوها در مزارع، جمع آوری تخم مرغ و ایجاد یک مزرعه تازه تولید مانند کالاهای پخته شده، شما می توانید پشم و شیر را  در بازار به فروش برسانید و با استفاده از آن کسب در آمد کنید. به نظر ممکن است آسان بیاید ، اما برای تکمیل هر سطح در این بازی شما باید برای انجام یک کار خاص انجام دهید . برای موفقیت در این بازی، شما را از هر دو رفلکس سریع و یک صدای شلاق برای تصمیم گیری مدیریت هوشمند در پرواز نیازمند هستید

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,561
  • بازدید ماه : 6,425
  • بازدید سال : 59,260
  • بازدید کلی : 1,621,723