loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 226 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زيباي تمام گره ها در جیب شما برای اندروید

گره زدن یکی از مواردی است که بهتر است آن را کاملا بلد باشید. گره هایی که ما بلد هستیم به چند نمونه ساده محدود شده اند اما می توان با استفاده از این نرم افزار گره های بیشتری را یاد گرفت. نرم افزار مفید و پرکاربرد Knots 3D نحوه بستن انواع گره ها را به صورت 3D آموزش می دهد. این برنامه دارای آموزش 80 گره متفاوت است که در جهت های مختلف برا شما قابل نمایش است.

javadsd بازدید : 162 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای ریاضی و زامبیMath vs. Zombies: Math Workout - آندروید

با حل معادلات ریاضی حساب زامبی ها را برسید Math vs. Zombies: Math Workout - یک گیم زیبا و فکری که سرعت عمل شما را در شرایط بحرانی برای مقابله با زامبی های آدم خور به چالش و شما برای نابودی آنها از سلاح های ساده با در نظر گرفتن آسیبهایی که به این موجودات وارد میکنه باید استفاده کنید کیم دارای یک گیم پلی خوب برای اندروید شماست.

javadsd بازدید : 138 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 بازی موتور سواری Lane Splitterبرای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

؛ Lane Splitter محبوب ترین بازی موتور سواری برای سیستم عامل اندروید و ios است، بازی بیش از 12 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و از بازی های اعتیاد آور برای گوشی های هوشمند محسوب می شود. ویژگی اصلی این بازی امکان مدیریت موتور به وسیله ی حرکت گوشی است. کافی است که گوشی خود را جا به جا کنید تا مشاهده کنید، موتور نیز مسیرش تغییر می کند. در این بازی شما وظیفه دارید سوار موتور خود شوید و با نهایت سرعت در جاده های شهر رانندگی کنید. برای ارتقای سرعت و قدرت موتور خود سعی کنید، امتیازات موجود در بازی را جمع آوری کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری امتیازات، گرافیک زیبا و سه بعدی، طراحی واقع گرایانه و ... اشاره کرد.

mahdi@sahra-music بازدید : 181 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

Chess Master 2014 13.11.28 دانلود بازی شطرنج حرفه ای

Chess Master 2014 13.11.28 دانلود بازی شطرنج حرفه ای
Chess Master 2014 13.11.28 یکی از بهترین بازی ها در میان تمام بازی های شطرنج برای گوشی های هوشمند می باشد. بازی شطرنج توانایی فکر کردن با استفاده از استراتژی و تاکتیک را توسعه می دهد
javadsd بازدید : 145 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبای موتورسواریTrial اندروید+ ديتا

شما باید ۷۶ مرحله مختلف را با کنترل دقیق موتور بگذرانید . یکی از قابلیت های جدید این بازی که به بازی اضافه شده است قابلیت دست کاری راننده است . حتی شما می توانید با دوستان خود در سراسر دنیا به رقابت بپردازید که خود می تواند تجربه ای متفاوت برای شما بوجود آورد . برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه شوید!

javadsd بازدید : 159 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبایNeed for Speed™ Most Wanted " اندروید+ ديتا

Need for Speed™ Most Wanted (تحت تعقیب) یکی از بهترین بازی های سرعتی می باشد. Need For Speed بعد از کسب موفقیت های بسیار در دنیای بازی‌های رایانه‌ای و  کنسول‌های بازی، اکنون هم نسخه جدید این بازی را برای اندروید عرضه کرده است. این نسخه از بازی کاملا Unlock بوده و شما هیچ محدودیتی در انتخاب ماشین ها ندارید.

javadsd بازدید : 160 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبای بازی فوق العاده هیجان انگیز و اکشن real steelاندروید

نسخه رسمی بازی real steel هم اکنون در دسترس قرار گرفت . این بازی یک بازی تخیلی است و شما با ربات ها سر و کار دارید . شما از بین 8 روبات فوق العاده یکی را انتخاب کنید و با آن مراحل را طی کنید . این بازی بر پایه فیلم Real steel می باشد .

 

javadsd بازدید : 177 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sports Car Challenge برای اندروید + دیتا

بازی Sports Car Challenge یکی از بهترین بازی ها در زمینه سرعت می‌باشد، شما در این بازی راننده ماشین هستید که با دیگر راننده ها به مسابقه خواهید پرداخت.

javadsd بازدید : 151 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبای در بزرگراه‌ها به مسابقات بپردازید  TRAFFIC RACERاندروید

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.

javadsd بازدید : 168 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلودبازی فوق العاده زیبای میوه قاچ کردنFruit Ninja-کامپیوترواندروید

در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.

javadsd بازدید : 138 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

javadsd بازدید : 108 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرطرفدارسکه خوریTemple Run: Oz v1.4.0مخصوص اندروید

Temple Run Oz  یک بازی پرطرفدار برای سیستم عامل آندروید است.شما باید تا جایی که ممکن است بدویید وجایزه وسکه ها را جمع آوری کنید.درTemple Run Oz  شما با شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز باید مراحل انجام دادا وتوانایی خود را بسنجید.

javadsd بازدید : 177 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

 Angry Birds Go! 1.0.6 دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین مخصوص اندرید

Angry Birds Go! v1.0.6 + Data یک بازی هیجان انگیز و مسابقه سراشیبی در جزیره پیگگی است که در آن با سرعت بسیار بالا و جاده های خطرناک روبرو خواهید شد. این بازی مجموعه جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین است که در آن پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید، ماشین خود را ارتقاء دهید و به کاپ قهرمانی برسید.

javadsd بازدید : 167 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 Angry Birds Star Wars HD 1.5.0 دانلود بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان مخصوص اندروید

در بازی Angry Birds Star Wars HD v1.5.0 در کهکشانی دور، یک گروه از پرندگان شورشی ناامید، با تهدید کهکشانی مواجه شده اند. این پرندگان شورشی در پایگاهی مخفی توانستند اولین پیروزی خود را در برابر امپراطوری خوک های بد بدست آورند. در این بازی، پرندگان شورشی برای بدست آوردن برنامه های مخفی خوک ها به کمک شما نیاز دارند تا در مسابقه ای آنها را شکست بدهند. این بازی دارای بیش از 100 مرحله زیبا و جذاب در مکان های مختلف و گرافیک HD می باشد.

javadsd بازدید : 165 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Candy Crush Saga v1.22 یک بازی جذاب فکری و اعتیادآور است که دارای بیش از 400 مرحله می باشد. اگر از طرفداران بازی های پازل هستید، بازی آبنبات های مچاله به یکی از زیباترین سرگرمی های شما تبدیل می شود. یک بازی پر طرفدار که در آن با انواع و اقسام آبنبات سروکار دارید و باید آنها را درست بچینید!

تبلیغات

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,094
  • بازدید ماه : 4,067
  • بازدید سال : 56,902
  • بازدید کلی : 1,619,365