loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 115 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی پازل باند(Puzzle Band) به نام آخرش رسید همراه با متن آهنگ

( ترانه : مهرزاد امیرخانی / آهنگ و تنظیم : پازل باند )

(پيشنهادميكنم ازدست نديد)

FBGGHFHG دانلود آهنگ جدید پازل باند(Puzzle Band) به نام آخرش رسید

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Puzzle Band – Akharesh Resid

——————————

متن آهنگ پازل باند(Puzzle Band) به نام آخرش رسید

آخرش رسید روزی که خسته شی ازم

گفته بودم اینو یادته …

آخرش رسید روزی که عکس

گریه هام تو چشای بی خیالته

اخرش به آخرش رسید این رابطه

تو درم نبستی برگردو عشقتو به قلبم بدکردو

قلب من نداشت انتظار این دردو

از تو غیر این تب چی دارم از شبای بی تاب بیذارم

تو میخوای بری با وجود اضطرارم

پیش من بمون من هنوز دوست دارم

آخرش دلم میگیره زندگی پر از صحنه های دلگیره

آخرش رسید این آخر خیلی زوده و واسه گریه هام دیره

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام آخرش رسید

آخرش رسیده این همون تقدیره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 4,332
  • بازدید سال : 57,167
  • بازدید کلی : 1,619,630