loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 94 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای همراه با متن آهنگ

( ترانه : مریم اسدی / آهنگ و تنظیم : سعید سام )

Behzad Tajik   Begoo Kei Mi دانلود آهنگ جدید بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Behzad Tajik – Begoo Key Miai

——————————

متن آهنگ بهزاد تاجیک به نام بگو کی میای

چقدر انتظار تو رو میکشم چقدربی قرارت شدم کی میای

ببین تنها عکسی که دارم ازت گذاشتم کنار خودم کی میای

بگو کی میای کی به من میرسی چقد دیگه مونده که در وا بشه

که باز ببینم چشای تو رو که خوشبختی تویه خونه پیدا بشه

بگو کی میای کی میای عشق من بگو کی میبینم نگاه تو رو

بگو کی میای آرزوم اینه که ببوسم بازم روی ماه تو رو

بگو کی میای کی میای عشق من بگو کی میبینم نگاه تو رو

بگو کی میای آرزوم اینه که ببوسم بازم روی ماه تو رو

چقد به نگاه تو وابسته ام چقد انتظار تو رو میکشم

می خوام گرمیه دستاتو حس کنم تو جون منی عشق و آرامشم

واسه دیدنت بی قرارم بیا امیدی به جز تو ندارم بیا

واسه دیدنت از حالا تا ابد تمومه شبا رو بیدارم بیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,645
  • بازدید ماه : 4,618
  • بازدید سال : 57,453
  • بازدید کلی : 1,619,916