loading...
بهترین دانلود,Dlbest,دانلودآهنگ جدیدبالینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
javadsd بازدید : 117 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مهران نوروزی به نام تموم جونمی  همراه با متن آهنگ

( آهنگ : ندیم / تنظیم : رضا پناهی / بوزوکی : بهنام حکیم )
( ویلون : مسعود نوروزی / گیتار : مهیار امیری )

MehranNorouzii دانلود آهنگ جدید مهران نوروزی به نام تموم جونمی

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehran Norouzi – Tamome Jonami

——————————

متن آهنگ مهران نوروزی به نام تموم جونمی

فقط واسه یبار بمون دووم بیار

داره تموم میشه واسه همیشه انتظار

میام سراغ تو میخوام بگم به تو

دوست دارم دوست دارم دیوونه وار

تموم قلب و جونمی بگو تو هم دیوونمی

دلم میخواد که جونمو فدات کنم

تموم زندگیمو من حاضرم پای تو بدم

بشینم تا جون دارم نگات کنم

برای من تو بهترینی تو به دلم میشینی

تویی که توی دنیا از همه عزیز ترینی

چه حس خوبی دارم تا هستی تو کنارم

دوسم داری دوست دارم دوست دارم

تموم قلب و جونمی بگو تو هم دیوونمی

دلم میخواد که جونمو فدات کنم

تموم زندگیمو من حاضرم پای تو بدم

بشینم تا جون دارم نگات کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ****** شما جزء کدام یک هستید؟! ******
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3149
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3559
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,162
  • بازدید ماه : 4,135
  • بازدید سال : 56,970
  • بازدید کلی : 1,619,433